B2B Online 2020, med Ehandel.com

B2B Online 2020, med Ehandel.com Amazon Business er vekstraketten som ingen har Vi tok sjansen og spurte en av foredragsholderne, Bård Larvoll, tre kjappe spørsmål. Hvordan ser du på utviklingen av den digitale B2B-handelen i Norden 2020? I motsetning [...]

Virke – B2B Forum

Virke – B2B Forum Hva vil utfordre din forretningsmodell i 2019? Den 6. desember ble B2B Forum arrangert for tredje året på rad hos Virke for å lære mer om hvordan de endrede rammevilkårene i handelen vil påvirke morgendagens forretningsmodeller. Tematikken denne [...]

B2B vs B2C: De 10 viktigste forskjellene

B2B vs B2C: De 10 viktigste forskjellene Det er ikke uvanlig at bedrifter ønsker både B2B og B2C netthandel, men det er ofte B2B-løsnigen som har mest kompleksitet, og når ting er gjort riktig, kan det legge grunnlaget for en fremtidig B2C-løsning, og [...]

Intervju Gimle Parfymeri

Intervju Gimle Parfymeri Parymeri.no var tidlig ute med å tilby varene sine på nett, men det var først fra 2011 den virkelig begynte å bli en viktig salgskanal, og står i dag for omtrent 30% av den totale omsetningen til Gimle. Tradisjonsrik [...]

Viktigheten av merkevarebyggning i bedriftsmarkedet

Viktigheten av merkevarebyggning i bedriftsmarkedet Når folk flest tenker på merkevarer, tenker de på kjente selskaper i forbrukermarkedet som Apple, Coca-Cola eller Nike. Behovet for et sterkt varemerke er åpenbart, siden forbrukeren fort knytter følelsesmessige forbindelser til disse selskapene. Det som ikke er like [...]

De 4 salgsfasene i ett digitalt B2B salg

De 4 salgsfasene i ett digitalt B2B salg Det å hele tiden måtte finne nye kunder er en av de største utfordringene en kan ha. Hvis firmaet ditt er i denne situasjonen og i tillegg har et lite nettverk er du veldig avhengig [...]

B2B e-Handel, hva kan vi forvente i 2019?

B2B e-Handel, hva kan vi forvente i 2019? Det er et velkjent faktum at B2C e-handel er et av de raskest voksende elementene i økonomien. Et bredt spekter av faktorer har bidratt til dette skiftet – bekvemmelighet, brukervennlighet og teknologiske fremskritt. Til tross [...]